Logo Kristýna Vosyková | Zaujmi na sítích
  • Služby
    • Zkroť svůj obsah
    • Reels akademie
    • Konzultace
    • Klub nekonečný zdroj obsahu
  • Online produkty
    • Instagram profil
    • Banka nápadů
  • O mně
  • Zdarma
    • Začni točit Reels
    • Efektivní recyklace obsahu
    • 30 tipů na příspěvky
    • Úspěšný profil na instagramu
  • Blog
  • Kontakt
  • Grafika na sociálních sítích
  • Instagram
  • Jak na sociální sítě
  • Rosteme s Canvou
  • Videa na sítích
  • Vylepšujeme obsah
Zvyšte své prodeje díky znalosti ideálního zákazníka

Zvyšte své prodeje díky znalosti ideálního zákazníka

Jak na sociální sítě, Vylepšujeme obsah

Pracujte s ideálním klientem tak, aby váš obsah přitahoval potenciální zákazníky a ne náhodné kolemjdoucí.

číst více
7 nejčastějších chyb v publikačních plánech

7 nejčastějších chyb v publikačních plánech

Jak na sociální sítě, Vylepšujeme obsah

V tomto článku se podíváme na to, jak publikační plány mohou ušetřit váš čas a zvýšit efektivitu tvorby obsahu na sociálních sítích.

číst více
Jak tvořit Reels, i když s nimi nemáte zkušenosti

Jak tvořit Reels, i když s nimi nemáte zkušenosti

Instagram, Jak na sociální sítě, Videa na sítích

Pojďte si přečíst, jak začít tvořit Reels, i když s nimi zatím nemáte zkušenosti.

číst více
Obsahová strategie: Klíč k úspěchu vašeho podnikání na sociálních sítích

Obsahová strategie: Klíč k úspěchu vašeho podnikání na sociálních sítích

Jak na sociální sítě, Vylepšujeme obsah

Víte, co mají úspěšní podnikatelé společného? Mají jasně definovanou obsahovou strategii. V tomto článku vám povím, co je obsahová strategie a proč je klíčová pro úspěch vašeho podnikání na sociálních sítích.Obsahová strategie je plán, který vám pomáhá dosáhnout...

číst více
Dovolená a sociální sítě: Jak minimalizovat negativní vliv na podnikání

Dovolená a sociální sítě: Jak minimalizovat negativní vliv na podnikání

Instagram, Jak na sociální sítě, Vylepšujeme obsah

V tomto článku vám představím způsoby, jak efektivně připravit své sociální sítě na léto, vychutnat si dovolenou a nezačínat na sítích znovu od nuly. Na konci článku na vás čeká 30 tipů na příspěvky pro vaše sociální sítě zdarma. Jak správně naplánovat volno na...

číst více
Jak na živé vysílání na Instagramu

Jak na živé vysílání na Instagramu

Instagram, Jak na sociální sítě

Živá vysílání jsou skvělým způsobem, jak můžete navázat bližší vztahy se svou komunitou. Pro rok 2023 budou jedním z nejpoužívanějších prodejních kanálů.

číst více
Trendy na sociálních sítích pro rok 2023

Trendy na sociálních sítích pro rok 2023

Jak na sociální sítě

Sociální sítě ovládají naše životy a mnoho lidí používá alespoň dvě sociální sítě. Jaká bude budoucnost? Zde jsou čtyři hlavní trendy v oblasti sociálních sítí pro rok 2023.

číst více
Co je obsahový marketing?

Co je obsahový marketing?

Vylepšujeme obsah

Slýcháš pojem obsahový marketing a nevíš co znamená? Přečti si článek a zjisti, jak ho zužitkovat ve vlastní prospěch.

číst více
Víš, jaký je rozdíl mezi Canva Creator, Canva Contributor a Canva Champion?

Víš, jaký je rozdíl mezi Canva Creator, Canva Contributor a Canva Champion?

Rosteme s Canvou

Tři nejčastěji slýchané pojmy. Snad každý, kdo aplikaci Canva používá, je už slyšel. Ale víte přesně, co znamenají? Kdo je Canva Champion Canva Champion neboli Canva Partner je ten, kdo má s aplikací Canva partnerství formou affiliate. Tím mám na mysli, že vám může...

číst více
« Starší příspěvky
Další příspěvky »

Kontakt

Logo Kristýna Vosyková | Zaujmi na sítích

E-mail: kristyna@vosykova.cz

  • Sledovat
  • Sledovat
  • Sledovat
  • Sledovat
  • Sledovat

Ing. Kristýna Vosyková
Jana Kreisla 821
267 16 Vysoký Újezd
Česká republika

  • Členská sekce
  • Reference
  • Ochrana osobních údajů
  • Všeobecné obchodní podmínky
  • Zásady cookies (EU)
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
Spravovat možnosti Spravovat služby Správa {vendor_count} prodejců Přečtěte si více o těchto účelech
Zobrazit předvolby
{title} {title} {title}